הוסף למועדפים שלח ל-WhatsApp שלח לחבר
שתף את חבריך בפייסבוק בדף זה
שוק ההון >> לימודי שוק ההון >> איך לסחור במניות ?

איך לסחור במניות ?

רוצה לדעת איך לסחור במניות ?

רבים מאיתנו רואים לא פעם מהצד את המסחר במניות כתחום מעניין ותוהים לעצמנו איך לסחור במניות ? ובכן, טכנית הנושא פשוט להפליא, עלינו רק לדעת באיזו מניה לבחור ואז באופן הפשוט והקל ביותר להורות לברוקר שלנו (שיכול להיות הבנקאי או בית ההשקעות שלנו) לרכוש עבורנו את המניה המבוקשת בתקציב שהורנו לו.
עד כאן זה נראה לכאורה קל, אלא שבפועל מעבר לביצוע הפעולות הטכניות עלינו להפעיל יותר מסתם פעולות טכניות:


1. בראש ובראשונה עלינו לקבל את ההחלטה שאנו רוצים לסחור במניות.
2. שנית עלינו לדעת באיזה תקופה לקנות מניות.
3. עלינו לדעת איזה מניות לקנות (של איזה חברה).
4. עלינו לקבל החלטה בנוגע למידת החשיפה שבה אנו מעוניינים. היום ניתן להשתמש במכשירים פיננסיים נוספים לצורך צמצום מידת החשיפה או צמצום הסיכונים (באמצעות שימוש באופציות או אג"ח).
5. עלינו לקבוע יעד לעסקה במידה והעסקה מצליחה או נקודת חיתוך הפסד (סטופ לוס / עצירת הפסד) במידה והעסקה לא צולחת.


על מנת להבין כיצד מייצרים עסקה מוצלחת ומתוכננת חייבים ללמוד היטב ולהכיר הן את אופי הפעילות של החברה, הן את הסביבה הכלכלית-עסקית של החברה, הן את הסביבה העסקית הגלובלית (הרי ברוב המקרים לא יעזור לנו אם נבחר מניה מצויינת כשהשוק כולו יורד מסיבות מאקרו כלכליות), ובמקביל להבין את אופי המכשירים הפיננסיים העומדים לרשותינו ואת אופן השימוש בהם.
מיותר לציין שאלו רק השלבים הנחשבים כצעדים ראשונים והתחלתיים שאותם כמובן יש לשכלל משום שלסחור במניות מצריך אסטרטגיית עבודה סדורה שאמורה להתאים לסוחר והתבצע באופן אוטומטי.
לאחר שיכלול אסטרטגיית המסחר על הסוחר לבנות לעצמו סביבת עבודה תספק לו תנאים נאותים למסחר איכותי, קל, רציף, נטול תקלות וסיבוכים בו יהיה הסוחר מחובר לממשק מסחר מהיר המזין את הסוחר בנתוני מסחר בזמן אמת. מערכת מסחר איכותית יכולה לעשות את ההבדל בין סוחר מצליח לסוחר כושל ולכן אסור להקל בכך ראש.
רק שילוב של תכנון עסקה, מערכת מסחר איכותית, וידע עשיר יכול ליצור לסוחר מניות קרקע פוריה להצלחה.


תגיות: איך לסחור במניות | כיצד לסחור במניות | כיצד סוחרים במניות | מסחר במניות | מסחר בבורסה

 


 

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

צור קשר

מלאו פרטיכם ונציגינו ישוב אליכם בהקדם. צור קשר – 072-3340726

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

ניווט בקטגוריה זו

סוחר בוול סטריט ? משלם יותר מסנט למניה ? בוא לגלות את המבצעים החמים שלנו

הרשמה לניוזלטר

חדש באתר

 

כל הזכויות שמורות © 2010 לחברת בסט-טריידר Best Trader  | כתובת לדואר: ת.ד 5864 הרצליה | 072-3340747 | מפת אתרתנאי שימוש | אזהרה |  תקנון דיוור | החלפת קישורים

Best Trader בגוגל +

הנני מאשר ומסכים כי הפרטים הנ"ל ישמשו את חברת Best Trader לצורך שליחת ו/או העברת מידע בדואר אלקטרוני על קורסים, אירועים ופעילויות שמתקיימות על ידי חברת Best Trader, וכי בכל עת אוכל לבטל את הסכמתי זו ע"י שליחת הודעה.