הוסף למועדפים שלח ל-WhatsApp שלח לחבר
שתף את חבריך בפייסבוק בדף זה
שוק ההון >> מאמרים שוק ההון >> מסחר תוך יומי

מסחר תוך יומי

מהו מסחר תוך יומי ?

בוודאי שמעת על החבר ההוא ש"עשה מכה" בבורסה ועל הבן של השכנה ש"הרוויח דירה בבורסה" ועל חבר הילדות שהתעשר ממסחר בבורסה ושאלת את עצמך כיצד זה יכול להיות שהוא "שיחק אותה בענק" ואני עדיין מדשדש ? האם הוא באמת טוב ממני במשהו ?
ובכן התשובה היא ככל הנראה שהוא לא טוב ממך. הוא כן מעיז יותר ממך, הוא כן חרוץ יותר ממך, הוא כן שאפתן יותר ממך, הוא כן יודע מה הוא רוצה אבל הוא בהחלט לא יותר ממך.
היום חיים בישראל אלפי סוחרים שמקדישים את שגרת חייהם למסחר תוך יומי בבורסה. תחום מסחר זה נחשב לתחום המסחר היומרני והמסוכן ביותר בבורסה אך גם ללא כל ספק אחד מהמתגמלים ביותר את הסוחרים המצליחים שבו.
המסחר התוך יומי הוא תולדה של התפתחות המסחר האינטרנטי ודי ברור כי הוא נמצא כאן רק שנים ספורות במתכונתו הנוכחית.  על כן, שוק זה, הנחשב לשוק בחיתולים קורץ לסוחרים האיכותיים ביותר לחבור אליו ולהפיק ממנו את מירב התועלת ששוק יכול להציע.
הבורסה היא שוק מסעיר שבו קונים ומוכרים ני"ע מסוגים שונים ללא היכרות עם הסוחר שנמצא מהצד השני של העסקה ועל כן אין בשוק הזה כולם שווים. סוחר חריף, מהיר מחשבה ובעל תעוזה יכול להצליח בדיוק כמו סוחר אחר.
מסחר תוך יומי בבורסה מצריך מהסוחר משמעת רבה, שמירה על ריכוז גבוה בזמן המסחר, הכנת תוכניות עבודה מקדימות – עוד טרם פתיחת המסחר והחשוב ביותר אגו נמוך שיתן לו לצאת מהעסקאות כושלות במהירות ובהפסדים קטנים - ללא פגיעה בביטחון העצמי.
אז אם ניחנת בתכונות האלו יתכן שגם לך יש פוטנציאל להצליח במסחר. כמובן שמומלץ לעבור הכשרה בדמות קורסים מקדימים בנושא המסחר התוך יומי וכן לימוד אסטרטגיות מסחר המתאימות למצבי השוק השונים אך המאמץ שווה משום שהשוק מתגמל בעין יפה את הסוחרים האיכותיים.

 

גולשים שצפו בעמוד זה קראו גם את העמוד: מהו מסחר יומי

 

מסחר תוך יומי בבורסה | מסחר תוך יומי | מסחר יומי בבורסה | מסחר יומי

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

צור קשר

מלאו פרטיכם ונציגינו ישוב אליכם בהקדם. צור קשר – 072-3340726

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

ניווט בקטגוריה זו

סוחר בוול סטריט ? משלם יותר מסנט למניה ? בוא לגלות את המבצעים החמים שלנו

הרשמה לניוזלטר

חדש באתר

 

כל הזכויות שמורות © 2010 לחברת בסט-טריידר Best Trader  | כתובת לדואר: ת.ד 5864 הרצליה | 072-3340747 | מפת אתרתנאי שימוש | אזהרה |  תקנון דיוור | החלפת קישורים

Best Trader בגוגל +

הנני מאשר ומסכים כי הפרטים הנ"ל ישמשו את חברת Best Trader לצורך שליחת ו/או העברת מידע בדואר אלקטרוני על קורסים, אירועים ופעילויות שמתקיימות על ידי חברת Best Trader, וכי בכל עת אוכל לבטל את הסכמתי זו ע"י שליחת הודעה.