הוסף למועדפים שלח ל-WhatsApp שלח לחבר
שתף את חבריך בפייסבוק בדף זה
שוק ההון >> מסחר בבורסה >> מסחר עצמאי עמלות - מסחר עצמאי במניות

מסחר עצמאי עמלות - מסחר עצמאי במניות

בקרב סוחרים המבצעים מסחר עצמאי בבורסה גובה עמלות המסחר הינן מרכיב חשוב ביותר שכן הוא העלול להוות פעמים רבות את כף המאזניים שבין עסקת רווח לעסקת הפסד.  

 

בדרך כלל ישנם 2 פרמטרים אותם אותו לקוחות בוחנים בטרם פותחם חשבון מסחר:

 

  1. מהי רמת השירות שהם יקבלו מהגוף דרכו הם יסחרו? מהו זמן המענה של הדילר בחדר המסחר? מה איכותה של מערכת המסחר? וכו'.
  2. עמלות המסחר שהם ישלמו בסעיפים הרלוונטיים עבורם. כלומר חשוב לסוחר אופציות שעמלות המסחר באופציות יהיו נמוכות אך לא ממש חשוב לו שעמלות המסחר באג"ח יהיו גבוהות וכן הלאה.

 

על נושא השירות אפשר לקבל המלצות מחברים, קריאה באתרים השונים (פורומים וכו' הממליצים או לא ממליצים) ובסוף להרגיש את השירות על עצמם.

 

את נושא העמלות אפשר לבחון בצורה חד משמעית לפני ההתקשרות ולכן אין בו נעלמים. מסחר עצמאי  בעמלות נמוכות יכול לחסוך לסחור כסף רב ולהפוך עסקת הפסד לרווח. אך הלקוח הממוצע שניזון מהמלצות בלבד לא תמיד מבין שלא תמיד מה שמתאים לחברו בהכרח מתאים גם לו. לדוגמא: לקוח אשר מירב הפעילות שלו מתמקדת במסחר באופציות אך רק מעט במניות ואג"חים - חשוב שיקבל עמלת מסחר נמוכה באופציות אך עבורו עמלת המסחר במניות ואג"חים כמעט חסרת משמעות. כלומר ההתאמה לצרכי הלקוח היא חשובה מאין כמוה.

באותה מידה חשוב להתאים את מערכת המסחר ללקוח. לקוחות פרטיים שהיקף פעילותם ממוצע והמסחר עבורם הוא רק עוד פרט בחיי היום יום לצד עבודה ותעסוקה אחרת תינתן מערכת מסחר ביתית אינטרנטית לסוחר פרטי, המערכת בעלת איכויות גבוהות המותאמת לצורכי הלקוח הפרטי עם אפשרות לגישה מכל מחשב (מהבית / עבודה) או ממכשיר הסמארטפון. ללקוחות המקצוענים אשר זה  כל עיסוקם ואין להם צורך בגישה מרחוק תותאם מערכת מסחר בעלת איכויות גבוהות ואיפיונים אחרים ומותאים לסוחר המקצוען.

 

לכן ב- Best Trader בחרנו לעבוד עם מספר רחב של חברי בורסה על מנת לאפשר לנו לבנות ללקוח מסלול המותאם בדיוק לצרכים שלו – או כמו שאומרים חליפה המותאמת למידותיו.

 

אז מה יתרונות המסחר בבורסה דרכנו :

 שימוש בחדר מסחר מאויש בכל שעות הפעילות, עם שירות מהיר, אדיב, מקצועי – וללא כל המתנות מיותרות.מי שביצע מסחר בבורסה דרך הבנקים ודאי מכיר את היטב תקליטון ניתוב השיחות וההמתנה הארוכה לבנקאי.מסחר בבורסה דרכינו ישחרר אותך מהמתנות מיותרות למענה כך שבתוך זמן קצר תשוחח עם דילר מקצועי שיבצע כל שתבקש.

 

 אפשרות ביצוע " שורט " – SHORT (מכירה בחסר)  למניות בארץ. לסוחרים בבורסה ניתנת האפשרות למכורמניות בחסר לצורך הפקת רווחים גם ממניות יורדות. השורט יכול להתבצע הן כשורט תוך יומי והן כשורט ארוך טווח.

 

 עמלות ביצוע מסחר בבורסה מהנמוכות ביותר בארץ: רק 0.07%-0.12% על קניית / מכירת ני"ע . אופציות מעו"ף החל מ - 2 ש"ח לאופציה.

כבר הוכח שמסחר בבורסה בעמלות מוזלות תורם משמעותית לשורת הרווחים של הסוחר.

 

 ללא עמלות בגין שמירת ניירות ערך. מסחר בבורסה דרך הבנקים כרוך בתשלום עמלות מיותרות כמו "עמלת שמירת ניירות ערך". במסחר בבורסה דרכינו אין עמלות מיותרות.

 

 ללא עמלת אי ביצוע וללא עמלות שורה. במסחר בבורסה דרכינו - לא ביצעת לא שילמת !

 

 ללא עמלות בגין שינוי לימיט או עמלות ביטול פעולה. תשנה... תזיז פקודות...תעדכן... תבטל...ועדיין תזכור במסחר בבורסה דרכינו - תשלם רק על פקודות שבוצעו.

 

 קבלת ציטוטים וביצוע פעולות במערכות מסחר בבורסה און ליין (בזמן אמת) מהירה, איכותית  וידידותית למשתמש. מערכת המסחר האיכותית כוללת גם פקודות מסחר מתקדמות (כולל פקודות SL , TP ועוד...), ניתוחים טכניים, ממשק אופציות מתקדם וכו' (מערכת מסחר בבורסה נקבעת בהתאמה אישית לצורכי הלקוח והיקפי הפעילות שלו).

 

 קבלת ריביות אטרקטיביות על יתרות הזכות בחשבון. כבר לא צריך להשאיר כספים בבנק כדי לקבל ריביות מגוחכות. ניתן לבצע מסחר בבורסה ולקבל ריבית על היתרות הלא מנוצלות בחשבון המסחר.

 

 אשראי לביצוע פעולות מעבר לגודל החשבון.

 

 הטבות ומבצעים מעת לעת, הבאים לידי ביטוי בהנחות מופלגות או במתנות. מבין שלל המבצעים וההטבות שלנו ניתן למצוא: קורסים, ערבי העשרה בהשתתפות מומחים, ספרות מקצועית, סקירות שוק ההון, הנחות על שירותי איתותים ועל שרותים נוספים ועוד....

 

 

 היתרון בעבודה מול גוף אחד. סוחרים מנוסים יודעים שבכדי להשיג תשואה עודפת לאורך זמן עליהם לפזר את תיק ההשקעות שלהם במספר אפיקים רחב: מניות בארץ, מניות בחו"ל, אג"ח, אופציות, סחורות, מט"ח וכו'.  התעסקות עם מספר ברוקרים במספר תחומים יכולה להקשות מאוד על הסוחר ולגזול ממנו זמן רב. אחד מהיתרונות  שלנו הוא שאנו עובדים מול ברוקרים מכל התחומים ומבצעים עבור לקוחותינו את כל "העבודה השחורה" כך שהלקוח מקבל אליו את כל השרות מטובי הברוקרים – "על מוכן".

 

 

 

 מסחר עצמאי עמלות | עמלות מסחר | מסחר עצמאי | מסחר עצמאי במניות | מסחר עצמאי במניות בישראל

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

צור קשר

מלאו פרטיכם ונציגינו ישוב אליכם בהקדם. צור קשר – 072-3340726

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

ניווט בקטגוריה זו

סוחר בוול סטריט ? משלם יותר מסנט למניה ? בוא לגלות את המבצעים החמים שלנו

הרשמה לניוזלטר

חדש באתר

 

כל הזכויות שמורות © 2010 לחברת בסט-טריידר Best Trader  | כתובת לדואר: ת.ד 5864 הרצליה | 072-3340747 | מפת אתרתנאי שימוש | אזהרה |  תקנון דיוור | החלפת קישורים

Best Trader בגוגל +

הנני מאשר ומסכים כי הפרטים הנ"ל ישמשו את חברת Best Trader לצורך שליחת ו/או העברת מידע בדואר אלקטרוני על קורסים, אירועים ופעילויות שמתקיימות על ידי חברת Best Trader, וכי בכל עת אוכל לבטל את הסכמתי זו ע"י שליחת הודעה.