הוסף למועדפים שלח ל-WhatsApp שלח לחבר
שתף את חבריך בפייסבוק בדף זה

סוגי גרפים

כיום תוכנות הגרפים מספקות לנו מגוון רחב של גרפים:

גרף LINE – גרף קווי בסיסי המחבר אוסף נקודות ומספק לנו נתון אחד בלבד והוא מחירי הסגירה של  טווח הזמן אותו הוא מציג. בגרף שבו נתון הזמן המוצג הינו DAILY תתווסף  נקודה לגרף בסוף כל יום. הנקודה תייצג את מחיר הסגירה של אותו יום. 

גרף OLHC BAR  - גרף "בארים" אשר מציין עבורנו 4 נתונים O = OPEN מחיר הפתיחה,  L = LOW המחיר הנמוך ביותר לטווח הזמן אותו הוא מציג, H = HIGH המחיר הגבוה ביותר לטווח הזמן אותו הוא מציג, C = CLOSE מחיר הסגירה. מחיר הפתיחה יוצג  ע"י קו קטן הבולט מהבאר שמאלה. ומחיר הסגירה יוצג ע"י קו הבולט מהבאר ימינה.

גרף CANDLESTICK – גרף "נרות יפניים" הינו גרף זהה לגרף  OLHC BAR מבחינת הנתונים אותם הוא מספק לנו אך שונה באופן הצגתו. את מחירי הפתיחה והסגירה לא נדע לזהות ללא צבעי הנר. בד"כ נר יפני המסמל עליה (כלומר נר שבו מחיר הסגירה גבוה ממחיר הפתיחה) ייצבע בצבע ירוק ואילו נר יפני המסמל ירידה (כלומר נר שבו מחיר הסגירה נמוך ממחיר הפתיחה) ייצבע בצבע אדום. אולם אין בצבעים אלו אחידות מוחלטת וישנם המציגים את הנרות גם בצבעים אחרים. רוצה ללמוד עוד על נרות יפניים? הקלק כאן רוצה ללמוד עוד על תבניות

 

גרף OLHC


השימוש בנרות יפניים ובבארים הפך עם השנים לפופולרי יותר ויותר ע"י סוחרים מכל העולם אשר קוראים את "שפת" הגרף כתבניות שלמות אשר יוצרות תמונה ברורה. כסוחרים התבניות השימושיות עבורנו מתחלקות ל-2 קבוצות עיקריות: תבניות שוריות (שוק עולה), תבניות דוביות (שוק יורד). חלק מהתבניות אמינות יותר וחלקן פחות.

ישנם עוד סוגי גרפים רבים אולם אלו הנפוצים והשימושיים ביותר.

 

גרף נרות יפנים

 

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

צור קשר

מלאו פרטיכם ונציגינו ישוב אליכם בהקדם. צור קשר – 072-3340726

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

ניווט בקטגוריה זו

סוחר בוול סטריט ? משלם יותר מסנט למניה ? בוא לגלות את המבצעים החמים שלנו

הרשמה לניוזלטר

חדש באתר

 

כל הזכויות שמורות © 2010 לחברת בסט-טריידר Best Trader  | כתובת לדואר: ת.ד 5864 הרצליה | 072-3340747 | מפת אתרתנאי שימוש | אזהרה |  תקנון דיוור | החלפת קישורים

Best Trader בגוגל +

הנני מאשר ומסכים כי הפרטים הנ"ל ישמשו את חברת Best Trader לצורך שליחת ו/או העברת מידע בדואר אלקטרוני על קורסים, אירועים ופעילויות שמתקיימות על ידי חברת Best Trader, וכי בכל עת אוכל לבטל את הסכמתי זו ע"י שליחת הודעה.