הוסף למועדפים שלח ל-WhatsApp שלח לחבר
שתף את חבריך בפייסבוק בדף זה
שוק ההון >> לימודי שוק ההון >> בורסה למתחילים - מסחר בבורסה למתחילים

בורסה למתחילים - מסחר בבורסה למתחילים

בורסה למתחילים - מסחר בבורסה למתחיליםמי לא היה רוצה שתיהיה איזה בורסה למתחילים, משהו כמו ליגה א' בכדורגל, כזאת קלילה שבה אתה יודע שכמתחשק לך באמת אתה יכול לעשות ככל העולה על רוחך ולהצליח. אך אם רק היתה  בורסה למתחילים. טוב, אבל בנתיים אין כזאת. בנתיים כדי להרוויח בבורסה צריכים לדעת לנצח לא רק את הסוחרים ברמה שלי (סוחרים פרטיים) אלא גם את ליגת העל של הסוחרים, גופים פיננסיים, חברות לניהול השקעות, גופים מוסדיים ועוד.


כדי להיות הטורף ולא הנטרף בבורסה אתה חייב לדעת בדיוק לאן אתה נכנס, להכיר את אופי הפעילות במוצרים השונים הנסחרים בבורסה, לדעת מול מי אתה סוחר ומהי דרך פעולתם, מהם רמות הסיכון והסיכוי בכל מוצר פיננסי, מהי רמת התנודתיות בכל מוצר הפיננסי ועוד.


לאחר מכן עליך לרכוש השכלה פיננסית בדרך כלשהיא: ספרות מקצועית, קורס מקיף או אפילו סתם להצמד לסוחר ותיק ומצליח וללמוד ממנו את רזי התחום. אני אישית העדפתי להשקיע את "שכר הלימוד שלי" בקורסים ולא ב"לימוד תוך כדי תנועה". דעתי היא שלימוד "תוך כדי תנועה" יכול לעלות הרבה אלפי שקלים וקורס עולה רק מעט אלפי שקלים, כמובן שיש כאן גם פרמטר של זמן, קורס אורך חודשים ספורים ואילו לימוד "על הבשר" יכול להתארך לנצח.


למדת ואתה כבר ממש בעיניין – גבש לך אסטרטגיית מסחר קבועה והצמד אליה. אסטרטגיה טובה עושה את ההבדל בין סוחר מוצלח וסוחר כושל ולא שום סיבה אחרת. שלב באסטרטגיה שלך באופן קבוע מנגנוני הגנה על תיק ההשקעות (כדי להיות מוגן על כל צרה שלא תבוא). זכור תמיד שגם על הביטוח של הבית והאוטו אתה משלם כסף ועדיין אינך מוותר עליהם.


יופי, אז עכשיו אתה כבר סוחר אמיתי !!!  פתח לך חשבון מסחר (רצוי דרכינו) והתחל לסחור. הקפד לוודא שגובה העמלות שאתה משלם סביר ביחס למקובל בשוק, ויותר חשוב מעמלת המסחר הוא עמלת המינימום. הקפד על עמלת מינימום נמוכה כי לא מעט סוחרים מתחילים נוהגים לבצע עסקאות קטנות בתחילת דרכם ולו בשביל לבחון אסטרטגיות שונות. שיהיה בהצלחה !

 

 

 

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

צור קשר

מלאו פרטיכם ונציגינו ישוב אליכם בהקדם. צור קשר – 072-3340726

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

ניווט בקטגוריה זו

סוחר בוול סטריט ? משלם יותר מסנט למניה ? בוא לגלות את המבצעים החמים שלנו

הרשמה לניוזלטר

חדש באתר

 

כל הזכויות שמורות © 2010 לחברת בסט-טריידר Best Trader  | כתובת לדואר: ת.ד 5864 הרצליה | 072-3340747 | מפת אתרתנאי שימוש | אזהרה |  תקנון דיוור | החלפת קישורים

Best Trader בגוגל +

הנני מאשר ומסכים כי הפרטים הנ"ל ישמשו את חברת Best Trader לצורך שליחת ו/או העברת מידע בדואר אלקטרוני על קורסים, אירועים ופעילויות שמתקיימות על ידי חברת Best Trader, וכי בכל עת אוכל לבטל את הסכמתי זו ע"י שליחת הודעה.