הוסף למועדפים שלח ל-WhatsApp שלח לחבר
שתף את חבריך בפייסבוק בדף זה
שוק ההון >> מסחר בבורסה >> מסחר עצמאי בבורסה - שאלות נפוצות

מסחר עצמאי בבורסה - שאלות נפוצות

* מהם היתרונות שלכם במידה ואני מעוניין לבצע מסחר עצמאי בבורסה?

אנו ב-Best-Trader בטוחים שהגודל בשוק ההון הוא ייתרון. כחברה העובדת עם מספר חדרי מסחר מהגדולים והטובים בארץ ובחו"ל אנו מתחייבים לשפר כל הצעה כתובה שקיבלת !!! לקוחות אשר יבקשו לבצע מסחר באופן עצמאי (במט"ח - פורקס/ ניירות ערך / אופציות וכו') יזכו לקבל תנאי מסחר משופרים באופן גורף ביחס לזה שהיו מקבלים כלקוחות בודדים.מסחר עצמאי בבורסה

 

* פתחתי חשבון מסחר עצמאי בבורסה לני"ע - מהם הבטחונות לכספי?

ובכן, לקוח הפותח חשבון מסחר עצמאי בבורסה עושה זאת על שמו בחברה הרשומה כ"חברת בורסה" מהגדולות בארץ. אחת ממחויבויות החברה היא להחזיק את יתרות המזומנים של לקוחותיה בחשבון נאמנות בתאגיד בנקאי. היות וכל כספי הלקוחות מוחזקים בחשבון בנק נפרד מהחשבון בו מוחזקים נכסי החברה - גם אם תקלע החברה לקשיים ואף לפשיטת רגל לא יוכלו הנושים להגיע לכספי הלקוחות.

יתר על כן, ני"ע הנרכשים רשומים על שמו של הלקוח בבורסה. והחשבונות נמצאים בפיקוח של הבורסה ושל הרשות לני"ע.

 

* האם נגבים מיסים עבור רווחים הנוצרים בחשבון מסחר עצמאי בבורסה וכיצד הם נגבים?

כל הרווחים הנוצרים בחשבון מחוייבים במס בהתאם לחוק. המיסים נגבים ע"י חבר הבורסה באופן אוטומטי.

במהלך החודש מבוצע  קיזוז בין "מגן המס" (אחוז מההפסד שנצבר לטובת הלקוח) ל"מס לשלם" (אחוז מהרווח בהתאם לפקודת מס הכנסה). במידה ובסוף החודש לאחר הקיזוזים בין מגן המס למס לשלם נותר מס לשלם - ישולם המס מחשבון הלקוח לרשויות המס . במידה ולאחר הקיזוזים נותר מגן מס - מגן המס יועבר אוטומטית לחודש הבא וישמש לקיזוזי מס עתידיים עד לתום השנה הקלנדארית. בסוף השנה הקלאנדרית יקבל הלקוח טופס אישור למס הכנסה המפרט את חישובי המס שנעשו בחשבון והסכום לקיזוז מס.

 

 

* האם כלקוח אני מחוייב לתקופת התחייבות מסוימת ? בתוך כמה זמן ממועד בקשת המשיכה אזוכה בחשבון הבנק שלי ?

ללקוחות אין שום התחייבות לתקופה כלשהי. כל שעליך לעשות אם אתה מעוניין במשיכת כספים הוא להעביר פקח לחדר המסחר (בציון הפרטים הרלוונטיים). פקסים שיתקבלו עד לשעה 13.00 יבוצעו ב"ערך" יום העסקים הבא.

 

* כסוחר אופציות, לכמה בטחונות אני נדרש בעת "כתיבת אופציה"?

כנהוג בישראל את דרישת הבטחונות מכתיבה הבורסה לניירות ערך. על כן דרישת הבטחונות לכתיבת בורסה תתבצע אך ורק בכפוף להנחיות הבורסה.

 

* מה הריבית המשולמת עבור פתיחת עסקת שורט תוך יומי?

עבור פתיחת עסקת שורט "תוך יומי" (מכירה בחסר) והתכסותה (סגירתה) עד השעה 16.00 לא תדרש לשלם ריבית. כל שתאלץ לשלם הוא בעבור עמלת קניה/מכירה רגילה.

 

* מה הריבית המשולמת עבור פתיחת שורט לתקופה שנמשכת מעבר ליום אחד?

עבור עסקת שורט שנמשכת מעבר ליום אחד יש להודיע מראש. עסקה זאת היא למעשה "השאלת מניות". בעבור עסקה זו תאלץ לשלם נוסף על עמלות הקניה/מכירה גם ריבית בשעור פריים+0.75% (ובכפוף לאישור מראש של חדר המסחר).

 

* האם ניתן לכתוב אופציות כנגד מניות שיש לי בחשבון או רק כנגד בטחונות בכסף מזומן?

ניתן לכתוב אופציות גם כנגד בטחונות שאינן כסף מזומן כגון: ניירות ערך, תעודות סל וכו'. אם כי יש להסדיר זאת מראש מול חדר המסחר. לאחר הליך קצר של הקצאת מסגרת אשראי יותר לך לכתוב אופציות כנגד בטחונות כגון מניות תעודות סל וכו'. במידה ותשתמש באשראי שהועמד לרשותך תשלם ריבית בהתאם לריבית המקובלת באותה העת אצל "חבר הבורסה".

 

 

 

תגיות: מסחר בבורסה, מסחר עצמאי בבורסה, חשבון מסחר עצמאי בבורסה, בורסה, מסחר עצמאי, איך לבחור ברוקר מומלץ, מסחר עצמאי במניות

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

צור קשר

מלאו פרטיכם ונציגינו ישוב אליכם בהקדם. צור קשר – 072-3340726

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

ניווט בקטגוריה זו

סוחר בוול סטריט ? משלם יותר מסנט למניה ? בוא לגלות את המבצעים החמים שלנו

הרשמה לניוזלטר

חדש באתר

 

כל הזכויות שמורות © 2010 לחברת בסט-טריידר Best Trader  | כתובת לדואר: ת.ד 5864 הרצליה | 072-3340747 | מפת אתרתנאי שימוש | אזהרה |  תקנון דיוור | החלפת קישורים

Best Trader בגוגל +

הנני מאשר ומסכים כי הפרטים הנ"ל ישמשו את חברת Best Trader לצורך שליחת ו/או העברת מידע בדואר אלקטרוני על קורסים, אירועים ופעילויות שמתקיימות על ידי חברת Best Trader, וכי בכל עת אוכל לבטל את הסכמתי זו ע"י שליחת הודעה.