הוסף למועדפים שלח ל-WhatsApp שלח לחבר
שתף את חבריך בפייסבוק בדף זה
שוק ההון >> לימודי שוק ההון >> מסחר יומי בבורסה - מסחר יומי במניות

מסחר יומי בבורסה - מסחר יומי במניות

מסחר יומי בבורסה, מסחר יומי במניותבשנים האחרונות עם התפתחות האינטרנט והפיכתו למהיר נפתח בפני צוהר רחב לקהל סוחרים חדש. קהל סוחרים זה מתאפיין בעיקר במסחר תוך יומי או כפי שרבים מחברי אומרים מסחר יומי.  כידוע אופי המסחר משתנה בין אדם אחד למשנהו וניתן לומר שהתפתחות האינטרנט השפיעה באופן כללי על הרגלי המסחר בעולם אך אם מפלחים על אילו סוחרים הוא הקל את המלאכה באופן הקיצוני ביותר מגיעים מיד למסקנה שהפלח המשמעותי הוא "סוחרי היום".

 

סוחרי היום הינם סוחרים אשר אופי הפעילות שלהם הוא מהיר ביותר. במסחר היומי מבצע הסוחר פעולת קניה או מכירה (פוזיציה כלשהי) לדקות ספורות או לשעות ספורות תוך הקפדה על סגירת הפוזיציה עד לתום יום המסחר וכל זאת מחדר העבודה הביתי.

המסחר היומי מתבצע במספר תחומים עיקריים: בורסות לניירות ערך (שוקי המניות), בורסות לחוזים עתידיים (מדדים, סחורות וכו') ומט"ח. את הסוחר היומי כלל לא מעניין אם השוק עולה או יורד ובאיזה נכס פיננסי הוא סוחר. סוחר יומי טוב, כזה שעובד על בסיס אסטרטגיה קבועה ועיקבית יודע להרוויח בכל תנאי השוק ובכל שוק.

 

סביבת העבודה של הסוחר היומי כוללת מספר מרכיבים חיוניים: תוכנת מסחר משוכללת, תוכנת גרפים איכותית (בדרך כלל מפוצלת לשניים: מסך אחד לנכס הנסחר ומסך נוסף לשוק הרחב), טלפון, ותוכנת הודעות / צאט' באמצעותם מעביר הברוקר נתונים כלכליים מיד עם פרסומם.

 

המסחר היומי הוא מסחר למקצוענים, יש לי חבר שאמר פעם בבדיחות הדעת כי המסחר היומי מיועד ל"טייסי הקרב של שוק ההון". במסחר היומי אופן קבלת ההחלטות צריך להיות שוטף, מהיר וכמעט ללא השארת מקום לשיקול דעת. מטבע הדברים המהירות הופכת את המסחר היומי למסוכן וחד הרבה יותר. על מנת להמנע מהפסדים צורמים בגין שגיאות בקבלת ההחלטות נעזרים הסוחרים היומיים בפקודות מסחר מתוחכמות כגון: STOP LOSS (עצירת הפסד),  TAKE PROFIT (לקיחת רווח) ובפקודות מתקדמות נוספות שיקלו על המלאכה.

סוחר יומי מקצועי נוהג לבצע מספר פעולות מקדימות טרם פתיחת יום המסחר ובכך חוסך לעצמו לחץ בזמן המסחר. חלק מהפעולות הן הכנת ניתוחים מקדימים הן לשוק והן לנכסים שבמעקב. הניתוחים  כוללים את הצפי שלו ליום המסחר וכן סימון נקודות קריטיות לקניה ומכירה ליום המסחר הקרוב ע"ג תוכנת הגרפים.

 

ובכן תתפלאו, אך היום יש לא מעט סוחרים בארץ ובעולם שבזמן שאתם יוצאים לעבודה הם יושבים מול מסך המחשב ומבצעים בשעה-שעתיים פעולת מסחר אחת שיוצרת עבורם רווחים של שכר יומי ואף הרבה מעבר לכך. היום בניגוד לעבר המסחר היומי כבר לא נחלתם של יחידי סגולה. ללמוד לסחור בשוק ההון הפך לחיוני עבור כל מי שמחפש להעלות את רף ההכנסה שלו מבלי לצאת מהבית. אז הצטרף עוד היום כי זה לא בשמים ולא נדרשים תנאי קבלה כלשהם - רק ראש פתוח.

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

צור קשר

מלאו פרטיכם ונציגינו ישוב אליכם בהקדם. צור קשר – 072-3340726

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

ניווט בקטגוריה זו

סוחר בוול סטריט ? משלם יותר מסנט למניה ? בוא לגלות את המבצעים החמים שלנו

הרשמה לניוזלטר

חדש באתר

 

כל הזכויות שמורות © 2010 לחברת בסט-טריידר Best Trader  | כתובת לדואר: ת.ד 5864 הרצליה | 072-3340747 | מפת אתרתנאי שימוש | אזהרה |  תקנון דיוור | החלפת קישורים

Best Trader בגוגל +

הנני מאשר ומסכים כי הפרטים הנ"ל ישמשו את חברת Best Trader לצורך שליחת ו/או העברת מידע בדואר אלקטרוני על קורסים, אירועים ופעילויות שמתקיימות על ידי חברת Best Trader, וכי בכל עת אוכל לבטל את הסכמתי זו ע"י שליחת הודעה.