הוסף למועדפים שלח ל-WhatsApp שלח לחבר
שתף את חבריך בפייסבוק בדף זה
שוק ההון >> לימודי שוק ההון >> קורס חוזים עתידיים + קורס אופציות מעוף - מאסטר טריידר

קורס חוזים עתידיים + קורס אופציות מעוף - מאסטר טריידר

המסלול משלב קורס אופציות מעוף (בסיס + מתקדמים) עם קורס חוזים עתידיים - מסלול מאסטר טריידר

מסחר באופציות מעוף וחוזים עתידיים הפך להיות פופולרי ביותר בשנים האחרונות.
התשואות הגדולות והחשיפה האדירה לסיכון הוכיחו כי על מנת להרוויח במסחר מסוג זה באופן סיסטמתי קיים צורך בהתמחות בתחום הנגזרים ויכולת לבנות אסטרטגיות מדויקות אשר מותאמות לכל מצב שוק. לא בכדי שוק המעוף בישראל הוא מהשווקים הסחירים והמשוכללים ביותר. היקפי המסחר באופציות מעוף גבוהים כל כך עד כי לא פעם נאמר ע"י מומחים בשוק ההון כי "הזנב מכשכש בכלב"  וזאת כיוון שמדד המעוף מונע בעיקר ע"י סוחרי אופציות המעוף ופחות ע"י סוחרי המניות במעוף.
בניגוד למסחר במניות המסחר באופציות מעוף הינו סוג של "משחק סכום אפס" כלומר על שקל שסוחר אחד מפסיד ישנו סוחר אחר שמרוויח בדיוק את אותו הסכום. העיניין הוא כאמור שהסוחרים הטובים והאיכותיים נמצאים לרוב בצד הנכון של העסקה.

 

קהל יעד למסלול המשלב קורס אופציות מעוף עם קורס חוזים עתידיים:

מתאים ללקוחות שמעוניינים להפוך להיות סוחרים באופציות ונגזרים.
סגנון המסחר הוא האינטנסיבי ביותר ודורש מומחיות גדולה ויכולות ניתוח גבוהות. זהו סוג מסחר מרגש, מאתגר ומרתק הדורש התמקצעות ביחד עם חדות מחשבה ומשמעת במסחר.

 

מבנה המסלול:

מסלול קורס אופציות וקורס חוזים עתידיים בנוי מ 3 קורסים הנמשכים על פני תקופה של כחצי שנה. המפגשים הם אחת לשבוע , כל מפגש  4 שעות אקדמיות.

נושאי הקורסים:

1. השקעות בשוק ההון  ( 40 שעות לימוד אקדמאיות המתחלקים ע"פ 10 מפגשים) - קורס יסוד בהשקעות

שוק ההון בישראל, שוק הכסף , ביקוש והיצע , יישומי מימון בשוק ההון, ריביות , אג"ח , קרנות נאמנות / קרנות השתלמות, אופציות מעוף ונגזרים , השוק הבינלאומי , תעודות סל, סטרקצ'רים, קרנות גידור, שווקי חו"ל, מדדים, מניות והמירים, אסטרטגיות ניהול תיק השקעות, ניתוח גרפי, הבנת המידע מהעיתונות הכלכלית, יסודות הניתוח הטכני (כולל יסודות ועקרונות השיטה, גרף הנרות היפניים, תבניות נפוצות בגרפים, תאוריית הגלים של אליוט - גלי אליוט,  אינדיקטורים מתקדמים, ושיטות מסחר בניתוח טכני), מהות הפנסיה, יישומים פרקטיים בשוק ההון, טיפים של מקצוענים, הסודות של המשקיעים הגדולים בכל הזמנים.


2. קורס אופציות מעוף ונגזרים למתחילים ( 32 שעות לימוד אקדמאיות – הנמשכים על פני 8 מפגשים ) - אופציות וחוזים עתידיים, מדד המעוף , אופציות CALL ואופציות PUT , חוזים עתידיים.
תוכנית הקורס מגוונת ומכילה את הכלים הבסיסיים להכשרת סוחרים. בין היתר הקורס כולל את הנושאים הבאים:

* הבנת מושגי יסוד במחסר בשוק המעוף
* מודל תמחור שווי אופציות – מודל בלק אנד שולס והאותיות היווניות
* לימוד נושא סטיית התקן וסטיית התקן הגלומה
* אסטרטגיות השקעה לשוק עולה, שוק יורד, שוק יציב ושוק תנודתי.
* שימוש באסטרטגיות למסחר יומי, מסחר מגמתי לפקיעה וכיצד להשתמש באסטרטגיות למעבר ממסחר יומי לטווח של כמה ימים ולטווח הפקיעה.
* כיצד ליצור נכס חסר סיכון ע"י שימוש באסטרטגיות.
* השימוש באופציות ככלי הגנה וגידור לקניית מניות וניירות ערך נוספים.
* הבנת נושא הביטחונות וההתייחסות להם בביצוע ההשקעה.
* נושא הגדרת יעדים במסחר באופציות ונושא המשמעת העצמית.
* חוזים עתידיים לסוגיהם, סליקתם וההשוואה בניהם.
* גידור סיכונים ע"י חוזים עתידיים.
* מדדי רגישות במודל בלק שולץ (B&S).
* רגישות הדלתא, גמא, תטא, ווגא והקשר בניהם.
* סיווג אסטרטגיות באמצעות רגישות.
* בחירת אסטרטגיה על סמך רמת הסיכון.
ועוד נושאים רבים. לקבלת סילבוס מעודכן – השאר פרטיך ונציגינו ישמח ליצור עמך קשר.

 

3. קורס אופציות מעוף ונגזרים למתקדמים ( 32 שעות לימוד אקדמאיות – הנמשכים על פני 8 מפגשים ) - שיטות מסחר מתקדמות באופציות וחוזים עתידיים, אסטרטגיות הגנה מתקדמות על תיק ההשקעות.

תוכנית הקורס מגוונת ומכילה את הכלים המתקדמים ביותר להכשרת סוחר מקצועי. בין היתר הקורס כולל את הנושאים הבאים:
• MTM מול חוזים סטנדרטיים
• עשיית שוק, חיפוש סיכוני גאמא
• מחיר עתידי מול מחיר נוכחי
• ארביטראז ויחסי מחיר בשוק העתידי (כולל מחיר עתידי מול מחיר נוכחי, ארביטראז מחירי מימוש, PCP חוזים סינטטיים - אופציות סינטטיות, ארביטראז סטיית תקן בפועל מול גלומה, ארביטראז קונדור, ארביטראז מרווח, ארביטראז ריסק, SWAPS)
• סטיית תקן – שעור מקיף הכולל בתוכו העמקה בנושאים הבאים: התפלגות מחירי נכסים, התפלגות תשואות נכסים, נורמלית לוג – נורמלית, סטיית תקן עתידית, היסטורית גלומה, חיזוי סטיית התקן "הנאותה", אסטרטגיות מתקדמות על סקיו וסטיה ועוד.
• מודל S&B : הנחות המודל, בעיות בהנחות המודל ופתרונות, דלתא גלומה מול דלתא של המודל, ווגא גלומה מול ווגא של המודל, טטה גלומה מול טטה של המודל.
• אסטרטגיות קרנות גידור
• ארביטראז מתמטי מול ארביטראז סטטיסטי
• אסטרטגיות השקעה מתקדמות בשוק המעוף
• ניתוח פוזיציות וארועים במעוף
ועוד נושאים רבים. לקבלת סילבוס מעודכן – השאר פרטיך ונציגינו ישמח ליצור עמך קשר.


המרצה:  זיו פניני – מבכירי סוחרי האופציות בישראל
זיו פניני הוא משנה למנכ"ל מגדל שירותי בורסה ומנהל חדר המסחר במגדל שוקי הון. בעל תואר שני במנהל עסקים. זיו הינו מבכירי הסוחרים בישראל במסחר באופציות וחוזים עתידיים. מרצה באקדמיה לפיננסים בקורס אופציות ונגזרים למתחילים וכן אופציות ונגזרים למתקדמים.
מה מייחד את הלומדים במסלול אופציות וחוזים עתידיים
• המכלול  שמרכיב את שלושת הקורסים פותח בפני התלמידים פתח אמיתי לעולם המסחר באופציות וחוזים עתידיים. אנחנו לא מאמנים בשיטות אינסטנט וסבורים כי רק הרחבה והעמקה בלימוד יוצרת לתלמיד אפשרות להכנס ברגל ימין לעולם המסחר.
• שיטת שלושת השלבים שכבר הוכיחה את עצמה.
- בשיטה זו מתחילים מהקניית יסודות יציבים ו"יישור קו" וכן העברה ולימוד של חומר תאורטי.
- ממשיכה דרך לחשיפה למקצוענים בתחום וללימוד שיטות ההשקעה שלהם תוך שימת דגש על שילוב כל הנושאים התיאורטיים והקניית אסטרטגיות השקעה. בסיום שלב זה  כבר יחוש התלמיד שצבר מספיק ידע ע"מ לצאת לעולם ההשקעות.
- העמקת הידע לרמות מקצועיות, העשרת האסטרטגיות הנלמדות, הכרת המכשולים העומדים בדרך והדרכים להמנע מהם והפיכת הסוחר למקצועי והאיכותי ביותר.
• עם תחילת המסלול יקבל כל תלמיד ערכת לימוד הכוללת חשבונות דמו בארץ ובחו"ל, יומן מסחר למעקב אחרי הפוזיציות הפתוחות וכלי עזר לניתוח השקעות.

 

תגיות: קורס אופציות, קורס אופציות מעוף, קורס אופציות מעוףלמתקדמים, קורס חוזים עתידיים, זיו פניני

 

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

צור קשר

מלאו פרטיכם ונציגינו ישוב אליכם בהקדם. צור קשר – 072-3340726

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

ניווט בקטגוריה זו

סוחר בוול סטריט ? משלם יותר מסנט למניה ? בוא לגלות את המבצעים החמים שלנו

הרשמה לניוזלטר

חדש באתר

 

כל הזכויות שמורות © 2010 לחברת בסט-טריידר Best Trader  | כתובת לדואר: ת.ד 5864 הרצליה | 072-3340747 | מפת אתרתנאי שימוש | אזהרה |  תקנון דיוור | החלפת קישורים

Best Trader בגוגל +

הנני מאשר ומסכים כי הפרטים הנ"ל ישמשו את חברת Best Trader לצורך שליחת ו/או העברת מידע בדואר אלקטרוני על קורסים, אירועים ופעילויות שמתקיימות על ידי חברת Best Trader, וכי בכל עת אוכל לבטל את הסכמתי זו ע"י שליחת הודעה.