הוסף למועדפים שלח ל-WhatsApp שלח לחבר
שתף את חבריך בפייסבוק בדף זה
שוק ההון >> מאמרים שוק ההון >> איך לסחור בשוק ההון / איך מתחילים לסחור בשוק ההון

איך לסחור בשוק ההון / איך מתחילים לסחור בשוק ההון

רוצים לדעת איך לסחור בשוק ההון / איך מתחילים לסחור בשוק ההון ?

כולם רוצים לסחור בשוק ההון. זה תחום "סקסי" ומושך בין היתר משום שהוא מתגמל היטב את הטובים בו, שעות העבודה נוחות, ניתן לסחור גם מהמחשב שבחדר העבודה בבית, אם כבר יוצאים מהבית למפגש סוחרים אז מתחככים באוכלוסיה די איכותית והחשוב ביותר זה גורם לא מעט סיפוק להשתייך לקבוצה הנבחרת הזאת שמצליחה להפיק רווחים בשוק ההון.
אז נכון, החלטנו לסחור בשוק ההון אבל כיצד סוחרים בשוק ההון? מאיפה מתחילים??? מה צריכים לעשות כדי לטבול בתחום המרתק הזה מבלי להכוות?
ובכן, טכנית הנושא פשוט להפליא, עלינו רק לדעת באיזו מניה לבחור ואז באופן הפשוט והקל ביותר להורות לברוקר שלנו (שיכול להיות הבנקאי או בית ההשקעות שלנו) לרכוש עבורנו את המניה המבוקשת בתקציב שהורנו לו.

 

איך לסחור בשוק ההון


עד כאן זה נראה לכאורה קל, אלא שבפועל מעבר לביצוע הפעולות הטכניות עלינו להפעיל את מוחינו קצת יותר מהנדרש לצורך ביצוע סתם פעולה טכניות:
1. שנית עלינו לדעת באיזה תקופה לקנות מניות.
2. עלינו לדעת איזה מניות לקנות (של איזה חברה).
3. עלינו לקבל החלטה בנוגע למידת החשיפה שבה אנו מעוניינים ולהחליט באמצעות איזה מכשיר פיננסי נחשף. היום ניתן להשתמש במכשירים פיננסיים נוספים לצורך צמצום מידת החשיפה או צמצום הסיכונים (באמצעות שימוש באופציות או אג"ח).
4. באיזה שער נכון לקנות את אותה מניה. מניה טובה ככל שתהיה היא נכס לכל דבר ועיניין. כדי להשוות זאת לנכסים אחרים כמו למשל דירה הייתי משווה ואומר לכם שדירה מסויימת היא מצויינת, היא מרווחת, כיווני האויר שלה נוחים, היא ממוקמת בסביבה טובה ויש לה שלל תוספות מפנקות ולכן היא שווה 1,500,000 ₪, הרי שברור מאליו שעל אף שהיא דירה מצויינת היא עלולה להיות השקעה כושלת ביותר כאשר מתחייבים לתשלומי הלוואה לרכישת דירה אך המחיר שנדרשים לשלם בסופו של דבר יהיה גבוהה משוויה האמיתי (נניח אם תשלמו עליה 2,000,000 ₪).
5. באיזה מחיר נמכור את המניה אם נרוויח ובאיזה שער נמכור באם נפסיד.
נשמע מורכב ומסובך, אז תרשו לי לומר לכם שזה לא באמת כל כך מורכב. היום ניתן לרכוש קורס כמעט בכל נושא בשוק ההון במחירים עממיים. הקורסים המוצעים איכותיים ברובם (בכפוף להמלצות שתקבלו) ובשילוב עם תוכנות מסחר איכותיות שוק ההון יהפוך עבורכם לתחום שניתן לפיצוח.
איך לסחור בשוק ההון | איך מתחילים לסחור בשוק ההון

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

צור קשר

מלאו פרטיכם ונציגינו ישוב אליכם בהקדם. צור קשר – 072-3340726

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

ניווט בקטגוריה זו

סוחר בוול סטריט ? משלם יותר מסנט למניה ? בוא לגלות את המבצעים החמים שלנו

הרשמה לניוזלטר

חדש באתר

 

כל הזכויות שמורות © 2010 לחברת בסט-טריידר Best Trader  | כתובת לדואר: ת.ד 5864 הרצליה | 072-3340747 | מפת אתרתנאי שימוש | אזהרה |  תקנון דיוור | החלפת קישורים

Best Trader בגוגל +

הנני מאשר ומסכים כי הפרטים הנ"ל ישמשו את חברת Best Trader לצורך שליחת ו/או העברת מידע בדואר אלקטרוני על קורסים, אירועים ופעילויות שמתקיימות על ידי חברת Best Trader, וכי בכל עת אוכל לבטל את הסכמתי זו ע"י שליחת הודעה.