הוסף למועדפים שלח ל-WhatsApp שלח לחבר
שתף את חבריך בפייסבוק בדף זה
שוק ההון >> מסחר במט"ח >> סקירת מט"ח יומית >> סקירת מט"ח יומית 12.12.2012- מאת משה שלום FXCM

סקירת מט"ח יומית 12.12.2012- מאת משה שלום FXCM

עדכון הדולר-שקל (על בסיס גרף יומי)

 

גרף

 

בחזית החדשות, אין ממש חדש. לא בחו"ל, ולא בארץ. וזו בדיוק הסיבה להמשך המומנטום החיובי, שאנו רואים בנכסי הסיכון. ללא שינוי במצב הנוכחי בו כולם שוחים בעונתיות חיובית, ברגיעה ביטחונית, בהמשך הכינוסים האינסופיים של ראשי מדינות אירופה, ובמיוחד, בהמשך התקווה לסיום מוצלח של בעיית הצוק הפיסקאלי בארה"ב, אין שום סיבה לקומפלקס נכסי הסיכון, ובמיוחד למניות להאט את עלייתן.

אזכיר כאן שיש עדיין מספר לא מבוטל של מנהלי כספים המעוניינים בסיום חיובי של השנה כדי להציג תוצאות סבירות למשקיעים אצלם. אתמול, ראינו שינוי מהותי במדד תא 25, בטווח הקצר, כאשר שוק המניות המקומי הזה הצליח לעבור את רמת ה-1240, אשר היוותה עד כה התנגדות קשה מאוד למעבר.

היום, אנו רואים פשוט המשך טבעי למהלך זה. התוצאה הישירה של האווירה החיובית היא כמובן הרעה במצבו של הדולר, הנתפס כנכס המהווה משקל נגד לאחרים. הדולר המקומי שלנו אינו חורג מן הסביבה, וגם הוא הצליח לעשות היום משהו שונה מן הסבירות שעמדה לו עד אתמול: הוא שבר מטה את רמת התמיכה של 3.787, ובכך פתח את הדרך להמשך מטה, לכיוון הרמות שציינתי כאן בעבר דהיינו 3.767,ו-3.735.

היעד הטכני הברור יותר, להרבה סוחרים, נמצא סביב הגבול התחתון של התעלה היורדת, דהיינו סביב 3.735. למעשה, הדולר עכשיו כלוא בתעלה יורדת חדה, הנמצאת בתעלה יורדת רחבה יותר, כאשר רמת המחיר שציינתי לעיל, מהווה את נקודת המפגש ביניהן.

ה"הכנה" לסטייה חיובית מצד המומנטום לא התממשה, וכרגע, סטייה זו נמצאת בסכנה גדולה של ביטול מוחלט. במקרה של הפתעה, וחזרה מעלה, יש לנו עכשיו את 3.791 כרמת התנגדות קשה למעבר, ורק אח"כ נוכל לקבוע יעדים למעלה סביב 3.849, 3.871, 3.886 ו-3.911.

 

בברכה ובהצלחה רבה,

משה שלום

 

ראש מחלקת המחקר של FXCM ישראל

ומנתח שווקים פיננסיים

 

אינני יועץ מורשה, אלא מנתח שווקים פיננסיים בלבד. מובהר ומודגש כי האמור באימייל זה אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. בפרסום המידע באימייל זה אין משום המלצה או חוות דעת בקשר לביצוע כל עסקה או השקעה בניירות ערך, לרבות רכישה ו/או מכירה של ניירות ערך. יודגש כי לגבי כל מידע מכל סוג המופיע באימייל זה – על כל אדם לבצע בדיקה ואימות נוספים, תוך התחשבות בנתונים ובצרכים המיוחדים שלו. יצוין כי במידע עלולות ליפול טעויות וכן עשויים לחול לגביו שינויי שוק ו/או שינויים אחרים, וכי אף עלולות להתגלות סטיות משמעותיות בין התחזיות והניתוחים המופיעים למצב בפועל. אשר על כן, קבלת החלטה כלשהי על סמך נתון, דעה, חוות דעת, תחזית או ניתוח המופיע במסגרת הכתוב - הינו על אחריות הקורא בלבד.

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>

צור קשר

מלאו פרטיכם ונציגינו ישוב אליכם בהקדם. צור קשר – 072-3340726

הנני מסכים לקבל פרסומים וסקירות לפי חוק התקשורת >>
סוחר בוול סטריט ? משלם יותר מסנט למניה ? בוא לגלות את המבצעים החמים שלנו

הרשמה לניוזלטר

חדש באתר

 

כל הזכויות שמורות © 2010 לחברת בסט-טריידר Best Trader  | כתובת לדואר: ת.ד 5864 הרצליה | 072-3340747 | מפת אתרתנאי שימוש | אזהרה |  תקנון דיוור | החלפת קישורים

Best Trader בגוגל +

הנני מאשר ומסכים כי הפרטים הנ"ל ישמשו את חברת Best Trader לצורך שליחת ו/או העברת מידע בדואר אלקטרוני על קורסים, אירועים ופעילויות שמתקיימות על ידי חברת Best Trader, וכי בכל עת אוכל לבטל את הסכמתי זו ע"י שליחת הודעה.